وکیل فسخ قرارداد بندرعباس

وکیل فسخ قرارداد بندرعباس

اگر در خصوص مطلب وکیل فسخ قرارداد بندرعباس سوال یا نظری دارید میتوانید از پایین همین صفحه آن را ارسال نمایید.

وکیل فسخ قرارداد در بندرعباس


فسخ یکی از راههای انحلال قرارداد است. فسخ می تواند دلیل قانونی داشته باشد یا قراردادی. با این توضیح که گاهی اوقات قانون اجازه ی فسخ و انحلال قرارداد را به یکی از طرفین می دهد و گاهی اوقات نیز شرح مندرج در قرارداد این حق را اعطا می کند. به دلیل پیچیدگی قرارداد و قواعد حاکم بر آن ضروری است قبل از انعقاد قرارداداین با وکیل متخصص قرارداد مشاوره نمایید.

روشهای فسخ و انحلال و پایان قرارداد


فسخ یکی از راههای انحلال قرارداد است. فسخ می تواند دلیل قانونی داشته باشد یا قراردادی. با این توضیح که گاهی اوقات قانون اجازه ی فسخ و انحلال قرارداد را به یکی از طرفین می دهد و گاهی اوقات نیز شرح مندرج در قرارداد این حق را اعطا می کند. به دلیل پیچیدگی قرارداد و قواعد حاکم بر آن ضروری است قبل از انعقاد قرارداد با وکیل متخصص قرارداد مشاوره نمایید.


فسخ به دلایل قانونی مثل خیار تدلیس، خیار مجلس و خیار تأخیر ثمن
فسخ به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد مثل اینکه ضمن عقد شرط شده باشد که مورد معامله صفت خاصی را داشته باشد ولی هنگام تحویل مشخص شود که آن ویژگی موجود نیست. یا اینکه انجام کار یا فعل خاصی در قرارداد شرط شده باشد که طرف از انجام آن امتناع نماید.
فسخ به جهت اعمال حق فسخ مندرج در قرارداد مثل این که به یکی طرفین معامله یا هر دو این اختیارداده شود که تا مدت مشخصی حق انحلال و فسخ قرارداد داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
4 سوالات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه

سلام آقای اصبحی سوالی داشتم از خدمتتون، قطعه زمینی در بندرعباس داشته‌ام و آن را با شخصی فروخته‌ام و ایشان هم ثمن معامله را به صورت اقساط دارند پرداخت می‌کنند، ولیکن چون زمین‌های آن منطقه در حد و حدود بسیار مورد اختلاف است به همین دلیل قبل از اینکه ایشان تمامی چک‌ها را پاس کند و در حین پرداخت اقساط ثمن معامله برای ایشان اظهارنامه فرستادم با این مظنون که اگر شخصی مدعی مالکیت بخشی و قسمتی از زمین شد بنده مسئولیتی را نمی‌پذیرم و خود خریدار باید پاسخگو باشند، با این وجود خریدار پاسخ اظهارنامه را ندادند و حتی چک‌های بعدی را هم پاس کردند. آیا اگر کسی بعدها ادعایی کند با ارسال این اظهارنامه و اینکه ایشان بعد از ارسال اظهارنامه مابقی ثمن را پرداخت کردند از من رفع مسیولیت حقوقی شده است؟

سلام جناب وکیل اصبحی لطفا به سوالم پاسخ بدید متشکرم. ۹ ماه پیش در بندرعباس یه پراید فروختم. طرف تازه رفته واسه تعویض پلاک گفتن ماشین دوتیکه است بایداتاق بگیرین. برای فسخ معامله مبلغ موقع معامله روبایدبدیم، یابه نرخ روز؟ به نرخ روزباشه این۹ماهی که استفاده کرده چی میشه؟ ماشینوخیلی وضعش خراب شده. تازه ۶میلیون هم هنوزبدهکاره