وکیل طلاق در بندرعباس

در ابتدا توصیه ما به همه زوجین بر این است که زوجین برای خاتمه دادن به زندگی مشترک و طلاق عجله نکنند.


اگر سوالی در خصوص مطلب وکیل طلاق در بندرعباس داشتید میتوانید در پایین همین صفحه از بخش نظرات سوال خود را مطرح نمایید.

از جمله از مزایای داشتن وکیل در پرونده های طلاق توافقی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

در صورت اختیار وکیل دادگستری اصولا نیازی به حضور طرفی که وکیل دارد در مراحل دادگاه نیست مگر در مواردی که دادگاه حضور موکل را ضروری بداند.

برای کسانی که تا کنون با دادگاه اصطلاحا سر و کار نداشته اند، گذشته از نا آگاهی نسبت به طلاق، ممکن است استرس و اضطراب حضور در دادگاه را داشته باشند. بدیهی است طرفی که وکیل دارد دچار اینگونه اضطراب ها نخواهد شد.

عده ای از مردم با توجه به شخصیت، شغل و سایر مسایل معتقدند که اگر در مجتمع قضایی خصوصا دادگاه خانواده حضور پیدا کنند چه بسا که با شخص آشنا و یا از اقوام رو به رو شوند و این به زعم آن ها صورت خوشی نداشته باشد، گذشته از درست و غلط بودن این اعتقاد که جنبه شخصی دارد، بودن وکیل به جای موکل در دادگاه از جمله دیگر از مزایای داشتن وکیل می باشد که این مشکل را حل می کند.

وکیل طلاق توافقی و خانواده در بندرعباس

اما اهل فن می دانند در جای که توافق های زوجین زیاد، مدت دار و یا پیچیده است، نیاز به کسی است که از اطلاعات حقوقی کافی برخوردار باشد و به ظرایف مسائل حقوقی آگاه باشد. لذا توصیه بر این است که حتی الامکان در تمام مراحل رسیدگی قضایی از وکیل دادگستری استفاده کنید.

توصیه بر این است که اولا زوجین برای خاتمه دادن به زندگی مشترک و طلاق توافقی عجله نکنند. شاهد پرونده های زیادی بوده ایم که زوجین با عجله و با تصمیم آنی به دادگاه برای طلاق توافقی مراجعه کرده اند ولی بعد از فروکش کردن عصبانیت، پشیمان شده اند. طلاق توافقی اولین راه حل نیست بلکه آخرین آنهاست.

ثانیا به هر دلیل اگر تصمیم قطعی برای طلاق توافقی گرفتید میتوانید برای حفظ حرمت طرفین و جلوگیری از تنش و درگیری به وسیله وکیل خانواده و طلاق توافقی آن را انجام دهید.

بهترین توصیه ما به عنوان یک وکیل دادگستری در شهرستان بندرعباس میتواند این باشد که همشهریان گرامی قبل از هر گونه اقدام حقوقی با وکلای دادگستری مشورت نمایند چرا که پیشگیری بهتر از درمان است. با مشورت میتوانید از بروز دعاوی حقوقی و کیفری متعدد در آینده خودداری نمایید.

️ آیا همسرم می تواند دوباره مطالبه مهریه کند؟ ️

کاملاً وابسته به توافق زوجین است.

برای طلاق توافقی به چند وکیل نیاز است؟

برای طلاق توافقی هر کدام از زوجین نیاز به یک وکیل مجزا دارند.

اشتراک در
اطلاع از
35 سوالات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه

سلام خسته نباشید آقای اصبحی. لطفاً راهنمایی بفرمایید پسر من چند وقت با زنش اختلاف داشت و زنش بدون اجازه تمام اساس خونش رو برده خونه مادرش و الان شکایت کرده بابت مهریه و نفقه و استرداد جهیزیه و ذرب وجرح که حقیقت ندارد ابلاغیه آمده و پسرم ترسیده و نرفته و حکم جلبش را گرفتند ما مدرکی نداریم که ثابت کنیم چکار کنیم؟

سلام جناب اصبحی. پسرم حدودا یک سال است عقد دائم کرده که نامزدش درخواست مهریه و نفقه نموده که بعلت ناتوانی مالی پسرم از پرداخت ان معذور می‌باشیم آیا راهی میباشد؟ ممنونم

سلام جناب اصبحی گرامی وقت شما بخیر. حدود۵یا۶سال پیش کارت بانکی ومدارک کامل حسابم در بندرعباس موند پیش همسر سابق من و وقتی ایشون از من جدا شد و حساب یارانه‌اش را جدا کرد، دیگه هیچ اطلاعی از حسابم ندارم. حتی شماره حساب و یا شماره کارت بانکی هم یادم نیست. حالا به نظر شما اون حساب راکد هستش، مسدودهستش؟ چیه؟ آیا الان میتونم در حال حاضر همون حساب و دوباره فعال کنم؟ وکارت بانکی بگیرم؟ اگر ممکنه لطفابگید کجا باید برم. چیکار باید بکنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید؟ باتشکر

سلام جناب وکیل. وقت بخیر من ده سال قبل در ترکیه با عقد رسمی ازدواج کردم بعد اومدم ایران دیگه نرفتم شوهرم بعد ۳سال طلاق غیابی گرفت حالا من طلاق نامه ندارم البته تو ایران ازدواجم ثبت نشده چطور باید طلاق بگیرم به کجا مراجعه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام وقتتون بخیر آقای اصبحی. میخواستم بپرسم مردی که زیاد دروغ میگه و همسر خودشو گول میزنه و از جاهای دیگه ای سردر میاره دفعه اول یا دومشم نیست از عقد تا عروسی ادامه داشته و هیچ وقت درست نشده زندگی رو برای همسر خودش سخت کرده اخلاقشم خوب نبست به این بهانه میشه طلاق گرفت یا نه
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام آقای وکیل. سوالی داشتم از خدمتتون خانم من دویا سه ماه یکبار قهر میکنه میره خونه باباش بهر دلایلی یا بخاطر عصبانیت من یا بخاطر بیرون نرفتنش یا بخاطر .در هرحال چیزی کم نداره خونه زندگیش کامله دوتا بچه هم داریم هر بار قهرکردنش به اسم طلاق میره وهیچ اقدامی هم نمیکنه فقط بمن میگه برو خودت طلاق بگیر نمیتونم باتو زندگی کنم منتظر اقدام من هست منم خسته شدم با رفتارش و هربار قهرکردنش که خانوادش میان دنبالش میبرنش …ممنون میشم راهنمایی کنین

.

سلام آقای وکیل. من میخوام طلاق بگیرم شوهرم طلاقم نمیده همش ازار و اذیتم میکنه باید چه کارکنم؟

سلام آقای اصبحی. من می خوام طلاق بگیرم ایا درخواست طلاق از طرف زن باشه. مهریه به او تعلق می گیرد.

سلام آقای اصبحی وقت شما بخیر. من کلا قانون این چیزا آشنایی ندارم من با همسرم چندسال اختلاف داریم.و همیشه با دعوا و تهدید های اون من کوتاه اومدم.باتوجه به اینکه نه کار داره نه در آمد الان منوهم مجبور میکنه ک کار نکنم من یک بچه هم دارم گفتم طلاق میگه من میتونم شکایت کنم خودش بخاطر بیکاری رفته روستا میگه منم کارم ول کنم برم تو روستا توی خونه پدری هست میتونه ادعا کنه که زندگیمو ول کردم؟؟؟

️ سلام آقای اصبحی آیا ممکن است روند رسیدگی به طلاق توافقی از یک ماه بیشتر شود ؟

️ سلام آقای وکیل ببخشید مدت زمان طلاق توافقی چقدر است ؟

سلام جناب اصبحی گرامی. آیا با داشتن وکالت طلاق از شوهر نیاز به وکیل و رفتن به مشاوره هست ؟

از مطالب مفیدتون تشکر میکنم

خیلی کمکم کردین واقعا متشکرم

خیلی ممنون از راهنمایی که کردین 🙏

از اینکه به سوالم جواب دادین ممنونم

سلام اقای اصبحی ببخشید آیا می توان برای کوتاه تر شدن زمان رسیدگی و صدور حکم طلاق توافقی به جلسات مشاوره نرفت ؟